Το κατάστημα Greengreen συνεχίζει να δέχεται παραγγελίες διαδικτυακά και τηλεφωνικά. Λαμβάνετε τις παραγγελίες σας χωρίς καθυστερήσεις. Μπορείτε να κάνετε την ζωή σας καλύτερη, κι από το σπίτι.

10+1 τρόποι για να μείνεις υγιής στην καραντίνα

Σωματικά και Ψυχικά 

Εντάξει. Θα μιλήσω ειλικρινά… τελείως ειλικρινά! Η μόνη μου αντίδραση σε όλο αυτό που συμβαίνει είναι να φωνάξω από το μπαλκόνι μου WTF, έτσι απλά και μόνο για να το βγάλω από μέσα μου.  

Edvard Munch “The Scream”

Μιλώντας με τους φίλους και γνωστούς μου, συνειδητοποιώ πως όλοι μας νιωθουμε κάπως σαν να παίζουμε σε ταινία, η οποία δεν ξέρουμε πως θα τελειώσει. Υπάρχει άγχος, φόβος και στεναχώρια την οποία όμως θα πρέπει να μάθουμε να την κλείνουμε έξω από το σπίτι μας (μεταφορικά και κυριολεκτικά). Είναι λογικό να νιώθουμε όλα αυτά, και είναι ακόμα πιο λογικό αυτά να διογκώνονται, όταν είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι μας. 

Τι θα κάνουμε λοιπόν;

Παρόλα αυτά, θα πρέπει να καταφέρουμε να βγούμε δυνατότεροι από όλο αυτό, εκμεταλλευόμενοι τις περιστάσεις και τον χρόνο που μας δίνεται για να αφιερώσουμε στον εαυτό μας. 

Σκεφτείτε πόσες φορές στην ζωή σας, σας έχει τύχει να έχετε χρόνο με την οικογένεια σας, στο σπίτι σας. Πόσες φορές είχατε χρόνο να δοκιμάσετε όλες εκείνες τις συνταγές που έχετε αποθηκεύσει στο pinterest; Να μάθετε κάτι νέο ή να διαβάσετε εκείνα τα βιβλία που αγοράσατε πριν από καιρό; Να κάνετε μαραθώνιο ταινιών ή να κάνετε τα σεμινάρια στο Coursera που είχατε βάλει στα αγαπημένα; 

Ε λοιπόν… τώρα μπορείτε να κάνετε όλα αυτά. Αρκεί να αφαιρέσετε τον αρνητισμό και να γεμίσετε πολύ συνειδητά το μυαλό σας μόνο με θετικές σκέψεις. 

Καταλαβαίνω πως αυτό δεν είναι τόσο εύκολο όταν μένεις μόνος σου και όταν καταλαβαίνεις ότι οι δυσκολίες (ειδικά οι οικονομικές) που θα επέλθουν, θα είναι μάλλον αδιανόητες. Μπορείς όμως να κάνεις κάτι τώρα για αυτό; Όχι! Άρα εκμεταλλεύσου την μοναδική αυτή ευκαιρία να γνωρίσεις σε βάθος τον εαυτό σου, τα θέλω σου και να έρθεις σε επαφή με τις πραγματικές σου επιθυμίες. 

Πως θα το κάνεις αυτό;

Μήπως μετά από αυτό θα μπορείς να κάνεις όλες αυτές τις αλλαγές που φοβόσουν όλον αυτόν τον καιρό; Άλλωστε, σίγουρα δεν είναι πιο τρομακτικό από μια πανδημία που βάζει την ζωή σου σε κίνδυνο. 

Έχοντας όλα αυτά στο μυαλό μου, αποφάσισα να μοιραστώ τις 11 μικρές Συμβουλές μου για να καταφέρετε να ξεπεράσετε αυτή την κρίση που βιώνουμε, με τον πιο δημιουργικό τρόπο. Παράλληλα, οι συμβουλές που ακολουθούν, θα σας βοηθήσουν να μείνετε υγιείς και να βοηθήσετε το ανοσοποιητικό σας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων. 

1.Δημιούργησε ένα πρόγραμμα/ ρουτίνα 

Το να βάλετε ένα πρόγραμμα στην καθημερινότητά σας, είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσετε την βαρεμάρα και την μιζέρια. Μην αφήνετε τα πράγματα στην τύχη. 

Α. Γράψτε σε ένα χαρτί όλα αυτά που θέλετε να κάνετε σε τυχαία σειρά. 

Β. Φτιάξτε ένα ημερήσιο πλάνο ξεκινώντας από την Δευτέρα έως την Παρασκευή. Ανά μια ώρα, βάλτε και άλλη δραστηριότητα. Το πιθανότερο είναι να μην το τηρείτε κατά γράμμα, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο ούτως η αλλως. Ο σκοπός είναι να βλέπετε μπροστά σας όλα σας τα “καθήκοντα”. Αν δουλεύετε από το σπίτι αυτό είναι ακόμα πιο εύκολο καθώς, τα πρωινά θα πρέπει να είστε “στην δουλειά”. 

Γ. Βάλτε στο πρόγραμμα και τις δουλειές του σπιτιού. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να μην καθαρίζετε και πλένετε από το πρωί μέχρι το βράδυ (όπως εγώ την πρώτη εβδομάδα της καραντίνας). 

Δ.  Βάλτε ξυπνητήρι και αρχίστε την ημέρα σας από νωρίς. 

2. Ντυθείτε κανονικά κάθε μέρα σαν να πηγαίνατε έξω 

Μπορεί να φαντάζει γελοίο αλλά είναι πολύ σημαντικό να νιώθετε ο εαυτός σας κατά την διάρκεια της ημέρας. Αν έχετε συνηθίσει να είστε στο γραφείο ή στην δουλειά όλη την ημέρα και να είστε περιποιημένοι, το να βρίσκεστε ξαφνικά όλη την ημέρα με φόρμες και πιτζάμες μπορεί να φαντάζει τουλάχιστον παράξενο. 

Δεν λέω να βάλετε ταγιέρ ή κουστούμι, αλλά σε καμία περίπτωση μην μείνετε με τις πιτζάμες σας. 

Για τις γυναίκες, θα συνιστούσα να φτιάξετε κάπως τα μαλλιά σας, να βάλετε λίγο ρούζ, κραγιόν ή και μάσκαρα. Θα δείτε πως θα φτιάξει αυτόματα η διάθεσή σας. 

3. Αερίστε καλά τα ρούχα της προηγούμενης μέρας

Η καθαριότητα είναι πάρα πολύ σημαντική! Θέλει πολύ προσοχή και ιδιαίτερο χειρισμό, ειδικά αν έχετε βγει από το σπίτι για να πάτε σούπερ μάρκετ. Εκτός από τα γάντια που πετάμε στα σκουπίδια και τα παπούτσια που αφήνουμε στο χωλ με το που μπούμε στο σπίτι, βγάζουμε τα ρούχα της προηγούμενης μέρας εξω να αεριστουν πριν τα βάλουμε στα άπλυτα. (Επίσης αφήστε ανοιχτά παράθυρα για δέκα λεπτά τουλάχιστον ημερησίως για να πάρει αέρα όλο το σπίτι… κάτι ξέρανε οι παλιές και “αερίζανε” το σπίτι 🙂 ) 

4. Αφιερώστε δέκα λεπτά την ημέρα εστιάζοντας στις αναπνοές σας  

Κάποιοι είναι υπέρ του διαλογισμού και σε κάποιους φαίνεται απλά αστείο. Η αλήθεια είναι πως για μένα προσωπικά ο διαλογισμός είναι αυτό που με βοηθάει στο να απωθώ και να κλειδώνω τις αρνητικές σκέψεις. Το να έρχεσαι σε επαφή με τον ρυθμό της αναπνοής σου και να διώχνεις με κάθε εκπνοή τον αρνητισμό με κάνει να νιώθω ακριβώς όπως όταν επιπλέω στην θάλασσα. Υπάρχουν πολλά aps εκεί έξω που είναι αξιόλογα και μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε την αρχή. 

5. Κάντε δεκαπέντε λεπτά άσκησης την ημέρα 

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι άπειρα. Το ξέρετε πάρα πολύ καλά αυτό και δεν περιμένατε εμένα να σας το πω. Δεν χρειάζεται να αφιερώσετε πολύ χρόνο σε αυτό. Δεκαπέντε λεπτά είναι υπέρ αρκετά, αν γίνεται σε καθημερινή βάση. Θα νιώσετε ευεξία, θα αυξηθούν τα επίπεδα ενέργειας, ενώ θα νιώθετε πιο ήρεμοι και χαρούμενοι. Προσωπικά κάνω γιόγκα αλλά ο καθένας επιλέγει το είδος της άσκησης που του ταιριάζει. Σας λέω … είναι win win situation. 

6. Βάλτε χρονόμετρο στον χρόνο που αφιερώνετε στις ειδήσεις

Ένα τεράστιο κεφάλαιο της σημερινής καθημερινότητας για το οποίο είχα μεγάλες διαφωνίες ανά καιρούς με φίλους και γνωστούς είναι… οι ειδήσεις! Επειδή γενικά δεν μου αρέσει η τηλεόραση, προτιμώ το διαδίκτυο για την ενημέρωσή μου και αποφεύγω να βλέπω οτιδήποτε παίζει στις ειδήσεις. Όταν άρχισε όλο αυτό, κατέληξα να περνάω άπειρη ώρα μπροστά στον υπολογιστή μου διαβάζοντας για τον κοροναϊό, ό,τι άρθρο έβγαινε. Μετά από μερικές μέρες και μια αίσθηση ότι έρχεται το τέλος του κόσμου, αποφάσισα να αφιερώνω είκοσι λεπτά την ημέρα στην ενημέρωσή μου. Πρέπει να γνωρίζουμε τι συμβαίνει στον κόσμο αλλά όχι να χανόμαστε στην καταστροφολογία που υπάρχει στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. 

7. Βάλτε χρονόμετρο στον χρόνο που αφιερώνετε στα social media 

Ένα άλλο πολύ σημαντικό μέρος όλου αυτού που ζούμε είναι τα social media ή κοινωνικά μέσα ελληνιστί. Έχετε μετρήσει ποτέ πόση ώρα περνάτε μπροστά από την οθόνη του κινητού σας, του υπολογιστή σας, χαζεύοντας απλά στο Instagram ή στο Facebook; Λοιπόν εγώ μέτρησα.. Και τα αποτελέσματα ήταν τρομακτικά.  Ενώ πριν από την καραντίνα, απλά χάζευα λίγο το πρωί στο Instagram και σχεδόν ποτέ δεν έμπαινα στο Facebook, ξαφνικά άρχισα να “σκρολλάρω” όλη μέρα. Έντρομη συνειδητοποιήσα την τελευταία φορά πως είχαν περάσει 4 ώρες με εμένα να πηγαίνω εναλλάξ στην αρχική σελίδα του facebook και του Instagram, μη μπορώντας να ξεκολλήσω. 

Αντιλαμβάνομαι πως τώρα τα social media είναι ένα μέσον να ξεφύγει και να χαλαρώσει το μυαλό αλλά είναι σημαντικό να διατηρούμε ένα μέτρο. Οπότε βάλτε ένα χρονόμετρο και με το που χτυπήσει κλείστε αμέσως το κινητό. Υπάρχουν τόσο πιο ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα να κάνετε. 

8.Δημιουργήστε ένα πλάνο φαγητών που θα μαγειρέψετε μέσα στην εβδομάδα

Το σούπερ μάρκετ είναι ένας από τους λόγους που αναγκαστικά βγαίνουμε έξω και κάθε φορά προσπαθούμε να αγοράσουμε τόσα πράγματα που να μην χρειαστεί να ξαναπάμε για αρκετό καιρό. 

Ένας τρόπος να τα καταφέρουμε είναι να φτιάξουμε ένα εβδομαδιαίο πλάνο με όλα τα γεύματα της ημέρας. Η μητέρα μου μου έλεγε να το κάνω αυτό από την πρώτη μέρα που έμεινα μόνη μου, δυστυχώς όμως ποτέ δεν είχα καταφέρει να το τηρήσω για πάνω από μια εβδομάδα. Τώρα είμαι στην τρίτη εβδομάδα και η αλήθεια είναι πως μου έχει λύσει τα χέρια. Δεν σκέφτομαι καθημερινά το τι θα μαγειρέψω, ξέρω ακριβώς τι να αγοράσω πριν πάω σούπερ και καταφέρνω να κάνω και οικονομία. Αααα μανούλα!! 

9.Πίνετε βραστό νερό με λεμόνι και μέλι 

Βράστε νερό, στύψτε τον χυμό από ένα λεμόνι και βάλτε μια κουταλιά μέλι. Είναι ο καλύτερος τρόπος να προστατέψετε τον οργανισμό σας ενάντια στους ιούς, φυσικά και χωρίς κόπο. 

10.Αποφύγετε την ζάχαρη και τα γαλακτοκομικά

Αυτό το διάβασα πρόσφατα και είπα να το μοιραστώ. Η ζάχαρη και τα γαλακτοκομικά προϊόντα αυξάνουν τις ήδη υπάρχουσες φλεγμονές του οργανισμού μας και δεν επιτρέπουν την γρήγορη ανάρρωση. 

11. Αφιερώστε ουσιαστικό χρόνο στον εαυτό σας.

Το πιο σημαντικό από όλα για να νιώθετε καλά, είναι να αφιερώσετε χρόνο στον εαυτό σας και στην οικογένεια σας. Παίξτε με τα παιδιά σας, κάντε ένα σεμινάριο που θα σας βοηθήσει στην δουλειά σας, διαβάστε, ακούστε μουσική…κάντε ότι σας ευχαριστεί… εκτός από το να βγείτε έξω. 

Αλλάξτε το νόημα της καραντίνας. Δείτε το αλλιώς. Αντισταθείτε στην μιζέρια και στην καταστροφολογία με θετική σκέψη, θετικές πράξεις και ενδοσκόπηση. Αλλάξτε όλα όσα δεν σας αρέσουν. Ξεκινήστε απο τον πυρήνα σας… Το σπίτι σας, την διακόσμησή του, την σχέση σας με τους γύρω σας και φυσικά την σχέση σας με τον ίδιο σας τον εαυτό. Θα δείτε πως και αυτό θα περάσει και θα γίνει μια σελίδα στην ιστορία και εμείς θα το έχουμε ξεπεράσει μαζί, απλά και μόνο περνώντας όμορφα, στο σπίτι μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γρήγορη Αποστολή

Παραλλαβή την επόμενη ημέρα της παραγγελίας.

Επιστροφές εντός 30 ημερών

Ισχύει για συσκευασίες που δεν έχουν ανοιχθεί.

Πιστοποιητικά Ασφαλών συστατικών

Πιστοποιητικά ασφαλών συστατικών για όλα μας τα προϊόντα.

100% Ασφαλείς Συναλλαγές

PayPal / MasterCard / Visa