Your Cart

Για τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε στο 210 32 53 777

7 Συμβουλές για τον Πόνο στο Γόνατο

Ο πόνος στο γόνατο είναι ένας ανεπιθύμητος εισβολέας που επηρεάζει ανθρώπους όλων των ηλικιών. Είτε είναι αποτέλεσμα τραυματισμού, φθοράς λόγω ηλικίας, αρθρίτιδας ή υπερβολικής χρήσης, η ενόχληση που προκαλεί μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις καθημερινές δραστηριότητες, την κινητικότητα και τη συνολική ποιότητα ζωής. 

Γνώριζες ότι 1 στους 3 ανθρώπους, υποφέρουν από χρόνιο πόνο στο γόνατο;

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν τρόποι να ανακουφίσεις τον πόνο!

Ποια είναι όμως τα προβλήματα που μπορούν να εμφανιστούν στα γόνατα;

  • Ρήξη μηνίσκου
    Πρόκειται για μία πάθηση, που προκαλείται από απότομες κινήσεις και παρουσιάζεται με οξύ πόνο, πρήξιμο και αδυναμία κίνησης.
  • Ρήξη πρόσθιου χιαστού
    Συμβαίνει όταν προκύψουν χτυπήματα ή συστροφές του γονάτου.
  • Αρθρίτιδα
    Αυτή η πάθηση εμφανίζεται όταν ο χόνδρος της άρθρωσης του γονάτου υφίσταται φθορά. 
  • Τενοντίτιδα
    Αν και τις περισσότερες φορές η τενοντίτιδα συμβαίνει στον καρπό του χεριού, δεν είναι τόσο σπάνιο να εμφανιστεί και στο γόνατο. Συμβαίνει όταν προκληθεί κάποια φλεγμονή στους τένοντες του γονάτου.
  • Χονδροπάθεια
    Συμβαίνει όταν ο χόνδρος στην περιοχή «λεπταίνει» και φθείρεται. Η πάθηση συνοδεύεται από πόνο, ο οποίος επιδεινώνεται σε έντονες κινήσεις, όπως είναι η ανάβαση ή η κατάβαση σκαλιών.
  • Σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας
    Πρόκειται για μία φλεγμονή ενός μεγάλου μυ που καταλήγει στο γόνατο. Συμβαίνει συχνά σε δρομείς ή άτομα που τρέχουν συχνά.

Τι αλλαγές μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου για να αποφορτιστεί ο πόνος από το γόνατο, αν όχι να εξαλειφθεί εντελώς;

1. Σωματική Δραστηριότητα

Αυτό μπορεί να φαίνεται αντιφατικό. Εάν το να κινείσαι επιδεινώνει τον πόνο, γιατί να θες να κινηθείς περισσότερο;

Γιατί το να παραμείνεις ενεργός/ή μπορεί να βοηθήσει στην υγεία των χόνδρων των αρθρώσεων σου. Βέβαια θα επιλέξεις δραστηριότητες που είναι ήπιες για τα γόνατά σου, όπως περπάτημα, κολύμπι, yoga.

2. Ασκήσεις Ενδυνάμωσης

Η συνεργασία με έναν φυσιοθεραπευτή μπορεί να βοηθήσει. Ένας φυσιοθεραπευτής μπορεί να σου δείξει ασκήσεις ενδυνάμωσης που θα σε βοηθήσουν να ενδυναμώσεις το γόνατό σου πάλι.

Θα σε βοηθήσει να διασφαλίσεις ότι χρησιμοποιείς τη σωστή μορφή και τεχνική, ώστε να μην τραυματίσεις περαιτέρω το γόνατό σου.

3. Παπούτσια

Τα λάθος παπούτσια μπορεί να προκαλέσουν πόνο στα γόνατά σου. Βεβαιώσου ότι αγοράζεις παπούτσια που παρέχουν καλή στήριξη και διατηρούν τα γόνατά σου υγιή.

4. Απώλεια βάρους 

Εάν έχεις κάποια παραπάνω κιλά, ασκείς επιπλέον πίεση στα γόνατά σου. 

Η καλύτερη λύση, σε αυτή την περίπτωση, είναι να φτάσεις το βάρος σου στα επίπεδα που ορίζει ο γιατρός σου.

5. Φόρεσε επιγονατίδα

Πότε φοράμε επιγονατίδα; Αν περνάς πολύ χρόνο γονατισμένος, ή στρεσάρεις τα πόδια σου από κάποια σωματική δραστηριότητα.

Έτσι θα δώσεις επιπλέον υποστήριξη ενώ γονατίζεις και θα βοηθήσει στην αποφόρτιση τους κατά την κίνηση.

6. Παγοκύστες γόνατος

Εάν ο πόνος στο γόνατό σου οφείλεται σε έναν τρέχοντα τραυματισμό, πάρε μερικά επιθέματα πάγου. Ένα επίθεμα κρυοθεραπείας στο γόνατό σου θα βοηθήσει στη μείωση του οιδήματος από έναν τραυματισμό.

7. Μασάζ, Χειροπρακτική ή Βελονισμός

Εάν αναζητάς περισσότερους τρόπους για να μειώσεις τον πόνο, εξέτασε το ενδεχόμενο να επισκεφτείς έναν θεραπευτή μασάζ, έναν χειροπράκτη ή να κάνεις βελονισμό. Όλες αυτές οι μέθοδοι μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του χρόνιου πόνου.

Αντιμετώπισε τον πόνο στο γόνατό σου σήμερα!

Μην αφήσεις τον πόνο να σε εμποδίσει να ζήσεις τη ζωή σου και να σε ακινητοποιήσει σε έναν καναπέ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γρήγορη Αποστολή

Παραλαβή της παραγγελίας σας σε 1-3 ημέρες

Επιστροφή Χρημάτων εντός 30 ημερών

Ισχύει για όλα τα προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί

Ασφαλείς συναλλαγές

Paypal/ Master/ Visa/ Diners/ American Express

Σεβασμός στο περιβάλλον

Λειτουργία με οικολογική συνείδηση και προϊόντα που δεν δοκιμάζονται σε ζώα

[]