Shopping Cart

Για τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε στο 210 32 53 777

Πως να ενισχύσω την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια;

Νιώθεις τα άκρα σου κουρασμένα και βαριά;
Παρατήρησες τις φλέβες σου να είναι μελανιασμένες ή με φλεγμονές;
Μήπως η κυκλοφορία του αίματος στα κάτω άκρα σου δεν είναι η ιδανική;

Η καλή κυκλοφορία του αίματος είναι σημαντική για τη βέλτιστη υγεία. Όταν η κυκλοφορία γίνεται άριστα, οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά μεταφέρονται απρόσκοπτα στα κύτταρα του σώματος, ενώ απομακρύνονται διοξείδιο του άνθρακα και άχρηστες ουσίες του κυτταρικού μεταβολισμού.

Η ομαλή κυκλοφορία στα κάτω άκρα αποτελεί το πιο δύσκολο έργο του κυκλοφορικού συστήματος, αφού τα κάτω άκρα δέχονται συνεχώς τις δυνάμεις της βαρύτητας και του βάρους του σώματός σου.

Τι προκαλεί προβλήματα στην κυκλοφορία;

  • Η καθιστική ζωή
  • Η κατανάλωση φαγητών πλούσιων σε κορεσμένα λιπαρά
  • Υψηλή χοληστερίνη
  • Η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών ή το κάπνισμα
  • Τα στενά ρούχα
  • Οι καρδιαγγειακές παθήσεις
  • Το άγχος

Ξέρεις τι θα σε βοηθήσει να νιώσεις πάλι δύναμη και ενέργεια στα πόδια σου;
Πριν δοκιμάσεις αυτές τις μουντές και άχαρες κάλτσες, που φοράει και η γιαγιά σου όλη μέρα στο σπίτι, δοκίμασε την άσκηση. Θα σε σώσει!
Και μετά πες το μυστικό και στη γιαγιά.

1. Περπάτημα

Το περπάτημα είναι η πιο εύκολη και απλή γυμναστική για το κυκλοφορικό σύστημα.
Μπορείς να το εντάξεις στην καθημερινότητά σου, ακόμα και για 20 λεπτά τη μέρα. Με το περπάτημα, τα κάτω άκρα δυναμώνουν, ενώ επιτυγχάνεται η σωστή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

2. Κολύμπι

Με το κολύμπι ασκούνται πιέσεις, οι οποίες προσομοιάζουν σε αυτές τις ειδικής ελαστικής κάλτσας για την αντιμετώπιση των παθήσεων.

3. Stretching

Τονώνοντας το σώμα σου με το stretching, δίνεις την ευκαιρία για καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.
Το τέντωμα μπορεί να γίνει και στο σπίτι.
Αφιέρωσε λίγα λεπτά παραπάνω πριν σηκωθείς από το κρεβάτι και τέντωσε τα άκρα σου.

4. Χορός

Συνδύασε τη γυμναστική με τη διασκέδαση.
Δεν έχει σημασία τι χορό θα επιλέξεις. Μπορεί να βάζεις απλά μουσική στο σπίτι και να στριφογυρνάς ολομόναχος/η.
Γύμνασε όλο σου το σώμα, με έμφαση στα κάτω και πάνω άκρα. Έτσι, η ροή του αίματος προωθείται προς την καρδιά.

2-3 φορές την εβδομάδα αποτελεί ιδανική άσκηση.

5. Άσκηση κάτω άκρων στο σπίτι

Πρόκειται για μια βοηθητική άσκηση για την κυκλοφορία του αίματος χωρίς να χρειάζεται να βγεις από το σπίτι.
Ξάπλωσε ανάσκελα, λύγισε τα γόνατα και φέρ’τα προς τη μεριά της κοιλιάς σχηματίζοντας ορθή γωνία. Εναλλάξ, τέντωσε το κάθε πόδι και συνέχισε με την ίδια διαδικασία για μερικά δευτερόλεπτα.

Υπάρχει λύση και για σένα που φωνάζεις αυτή τη στιγμή ότι δεν έχεις χρόνο ή ότι βαριέσαι.
Μπορείς ενώ κάθεσαι στο γραφείο και δουλεύεις όλη μέρα μπροστά από μία οθόνη ή ενώ βλέπεις τηλεόραση στον άνετο καναπέ σου να χρησιμοποιείς το όργανο WIP.

Το όργανο WIP βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος, βελτιώνει την λειτουργία των φλεβών και προλαμβάνει το πρήξιμο.

Η σωστή κυκλοφορία του αίματος είναι απαραίτητη. Βρες την άσκηση που σου ταιριάζει και νιώσε ξανά τα πόδια σου ανάλαφρα και δυνατά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γρήγορη Αποστολή

Παραλαβή της παραγγελίας σας σε 1-3 ημέρες

Επιστροφή Χρημάτων εντός 30 ημερών

Ισχύει για όλα τα προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί

Ασφαλείς συναλλαγές

Paypal/ Master/ Visa/ Diners/ American Express

Σεβασμός στο περιβάλλον

Λειτουργία με οικολογική συνείδηση και προϊόντα που δεν δοκιμάζονται σε ζώα