Shopping Cart

Για τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε στο 210 32 53 777

Πως θα ανακουφιστώ από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης;

Εμμηνόπαυση.

Μια λέξη κι ένας πιθανός τρόμος σχηματίζεται στα μάτια των γυναικών.

Κορίτσια αυτή είναι η φυσιολογική εξέλιξη μιας γυναίκας. Πρέπει να το δεχτείτε και να το βάλετε πείσμα πως οι εξάψεις δεν θα σας ρίξουν, και ούτε είναι κάτι για το οποίο υπάρχει λόγος να ντρέπεστε ή να φοβάστε.

Τι είναι η εμμηνόπαυση;

Η εμμηνόπαυση είναι η οριστική διακοπή της εμμήνου ρύσης.

Μία γυναίκα βρίσκεται σε εμμηνόπαυση όταν δεν έχει έμμηνο ρύση για ένα έτος. Η συνήθης ηλικία της εμμηνόπαυσης είναι μεταξύ 45 και 55 ετών.

Συμπτώματα

1. Ακανόνιστη περίοδος

Η χρονική περίοδος πριν την εμμηνόπαυση ονομάζεται κλιμακτήριος. Κατά την διάρκειά της συχνά οι γυναίκες έχουν ακανόνιστη περίοδο η οποία είτε τελειώνει πολύ γρήγορα και έχει λίγη αιμορραγία είτε είναι πολύ «βαριά».

2. Εξάψεις

Το έντονο αίσθημα ζέστης και η εφίδρωση συχνά ταλαιπωρούν τις γυναίκες. 

3. Κολπική ξηρότητα και χαλάρωση

Η ξηρότητα του κόλπου οφείλεται στην μείωση της παραγωγής οιστρογόνων και συνοδεύεται από χαμηλά επίπεδα κολλαγόνου και μείωση της ελαστικότητας της περιοχής.

4. Αδύναμα μαλλιά

Οι ορμονικές διακυμάνσεις μπορεί να προκαλέσουν αραίωση των μαλλιών κατά την εμμηνόπαυση. Οι θύλακες των τριχών συρρικνώνονται, τα μαλλιά μεγαλώνουν πιο αργά και πέφτουν περισσότερες τρίχες.

5. Ξηροδερμία

Μπαίνοντας στην εμμηνόπαυση το δέρμα χάνει την ελαστικότητα του και γίνεται πιο ξηρό. 

6. Προβλήματα στον ύπνο και εναλλαγές στην διάθεση

Η συνεχής κόπωση που νιώθουν αρκετές γυναίκες μπορεί να είναι το αποτέλεσμα δυσκολιών στον ύπνο εξαιτίας των εξάψεων και των νυχτερινών εφιδρώσεων ή των ίδιων των ορμονικών διακυμάνσεων.

7. Αύξηση βάρους

Η μείωση των οιστρογόνων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του βάρους. Συχνά οι ξαφνικές αλλαγές διάθεσης οδηγούν σε δυσμενείς αλλαγές των διατροφικών συνηθειών της γυναίκας.

Δεν σε ενδιαφέρουν όμως τα συμπτώματα. Αυτά μπορείς να τα αναγνωρίσεις.
Σε ενδιαφέρει να τα μειώσεις και να ανακουφιστείς απ’ αυτά.

Αερόβια άσκηση

Να παραμείνεις δραστήρια. Μερικά λεπτά σωματικής δραστηριότητας κάθε ημέρα είναι πολύ σημαντικά για τη διατήρηση της σωματικής και ψυχικής σου υγείας. Θα βοηθήσει επίσης και στη μείωση της εφίδρωσης.

Διατροφή 

Η διατροφή στην εμμηνόπαυση συνιστάται να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη φέρει αίσθημα κορεσμού, αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και μειώνει την απώλεια μυών κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους.

Σημαντικό είναι να τρως συνειδητά και να τρως όταν το χρειάζεσαι.

Super Kegel για εκγύμναση των κολπικών μυών

Γυμνάζει τους μύες του κόλπου, και ενδυναμώνει τους γοφούς και τους μηρούς​.

Είσαι έτοιμη να την αντιμετωπίσεις;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γρήγορη Αποστολή

Παραλαβή της παραγγελίας σας σε 1-3 ημέρες

Επιστροφή Χρημάτων εντός 30 ημερών

Ισχύει για όλα τα προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες δεν έχουν ανοιχτεί

Ασφαλείς συναλλαγές

Paypal/ Master/ Visa/ Diners/ American Express

Σεβασμός στο περιβάλλον

Λειτουργία με οικολογική συνείδηση και προϊόντα που δεν δοκιμάζονται σε ζώα